Pozycjonowanie to wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, a wysokie pozycje to większa ilość potencjalnych klietnów.
Linki sponsorowane to najszybszy lecz najbardziej kosztowny sposób na natychmiastowe zaistnienie w Google.
Jednym z kluczowych elementów mającym wpływ na wysokie pozycje w wyszukiwarce jest odpowiednia optymalizacja strony.
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to podnoszenie ich pozycji w wynikach wyszukiwania Google pod dane słowo kluczowe.
Wpływ na pozycję stron w wyszukiwarce ma ponad 200 czynników, do głównych możemy zaliczyć optymalizację strony oraz link building.
Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi ze względu na mnogość czynników mających wpływ na pozycjonowanie. W wypadku niektórych branż pierwszych rezultatów możemy się spodziewać w okresie od 1 do 3 miesięcy, w wypadku trudniejszych fraz może to być 6 miesięcy i więcej.
Google Adwords to system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych - pojawiają się one zazwyczaj na samej górze lub z prawej strony wyników wyszukiwania.
W wypadku linków sponsorowanych płaci się tylko w wypadku kliknięca na link do Państwa strony (model rozliczeń PPC).
Na skuteczność kampanii ma wpływ szereg czynników, jednym z głównych jest odpowiedni dobór słów kluczowych oraz odpowiednia optymalizacja w trakcie trwania kampanii.